Contact Info / Websites

Recent Movie Reviews


Mastermind 5 Mastermind 5

Rated 5 / 5 stars

Interior crocodile alligator,

i drive a chevrolet movie theatre



Avatar - Hot Na'vi Sex Avatar - Hot Na'vi Sex

Rated 5 / 5 stars

:D funnny ahaha

i love how this is rated teen lol. i'd expect this to be in the adult section



the Last of the Dashkin the Last of the Dashkin

Rated 5 / 5 stars

BITEY!

finally! i've been waiting for a new bitey film =]


Recent Game Reviews


Mastermind: WC Mastermind: WC

Rated 5 / 5 stars

HW is super lame

man i really wish i didnt have homework. i wanna play this game!



Arachnophilia Arachnophilia

Rated 5 / 5 stars

this is the best when you have nuthin to do

and then when u have sumthin to do u dont wanna get off the game. =D


Recent Audio Reviews


Where She At? :D Where She At? :D

Rated 5 / 5 stars

Beast!

Well done! i would to have an instrumental of this.



(CT)Trigger su ken getsu(Pre) (CT)Trigger su ken getsu(Pre)

Rated 5 / 5 stars

omg

this shit is soo hot. dang u got a nack for making my favorite beats. great job =D


LastEncore responds:

Well well gone bounce with it!?


I Rule (Hyrule) I Rule (Hyrule)

Rated 5 / 5 stars

i dont know wat rhymes with accurate =D

haha shit hella funny.
and the shit about the rubies not fitting in your wallet. hahaha